Marketingul digital actual presupune crearea unui cadru care sa faciliteze intalnirea cererii cu oferta, folosind tehnologiile avansate disponibile. Mai mult, optimizarea prezentarii, cat si a segmentelor de public atrase catre website este cruciala in transformarea prospectilor in clienti. Multitudinea variabilelor implicate in acest proces complex necesita implacarea unei agentii care stapaneste tehnicile moderne, intelege cifrele si indicatorii, iar prin cunostinte, viziune si intuitie poate concepe si implementa strategia potrivita pentru fiecare afacere.
ce este ppc?
Promovarea de tip Pay-Per-Click este un model prin care advertiserul plateste pentru fiecare vizita pe site rezultata in urma unui click pe un anunt sau banner afisat catre utilizatorii identficati si definiti ca potentiali clienti.
Pe site, obiectivul, de scurta sau lunga durata, este ca vizitatorul sa efectueze o actiune de conversie (completarea unui formular de contact, inscriere la newsletter, apel telefonic sau plasarea unei comenzi in shop).
Modelul PPC functioneaza pe principiul licitatiei, in care si alti advertiseri concurenti doresc sa fie afisati in fata acelorasi potentiali clienti, costul pe click fiind influetat de un complex de factori precum concurenta, performanta si relevanta anunturilor.
Datorita complexitatii in determinarea si implementarea strategiei de marketing folosind uneltele tehnice disponibile, pentru a fi competitivi, advertiserii apeleaza de obicei la agentii specializate.
ce este ppc?
Promovarea de tip Pay-Per-Click este un model prin care advertiserul plateste pentru fiecare vizita pe site rezultata in urma unui click pe un anunt sau banner afisat catre utilizatorii identficati si definiti ca potentiali clienti.
Pe site, obiectivul, de scurta sau lunga durata, este ca vizitatorul sa efectueze o actiune de conversie (completarea unui formular de contact, inscriere la newsletter, apel telefonic sau plasarea unei comenzi in shop).
Modelul PPC functioneaza pe principiul licitatiei, in care si alti advertiseri concurenti doresc sa fie afisati in fata acelorasi potentiali clienti, costul pe click fiind influetat de un complex de factori precum concurenta, performanta si relevanta anunturilor.
Datorita complexitatii in determinarea si implementarea strategiei de marketing folosind uneltele tehnice disponibile, pentru a fi competitivi, advertiserii apeleaza de obicei la agentii specializate.
Suntem pregatiti sa iti aducem clienti si sa iti crestem cifra de afaceri. Incepem?
01
Promovare pe Google
Campanii Search
Prin care facem ca site-ul tau sa apara pe primele pozitii Google in cautarile potentialilor tai clienti. Este probabil cea mai eficienta si rapida metoda de promovare online. De ce? Pentru ca in acel moment, potentialii clienti sunt interesati de serviciul oferit de tine. Esti vizibil, le prezinti cu ce ii poti ajuta, te contacteaza.
Campanii Display
Prin care afisam bannere cu afacerea ta potentialilor tai clienti, cand acestia viziteaza alte site-uri pe internet. Cum stim cui sa afisam? Prin targetarea si segmentarea utilizatorilor in functie de afinitati, comportament si interese.
Campanii Remarketing
Dupa ce vizitatorii parasesc site-ul tau, le va aparea bannerul afacerii tale cand viziteaza alte site-uri. O metoda buna de a le reaminti despre tine, de a ii face sa se intoarca pe site pentru o noua vizita, si, de ce nu, pentru o conversie.
02
Promovare pe YouTube
Prin care afisam potentialilor tai clienti clipul afacerii tale, cand acestia petrec timp pe platforma YouTube.
03
Promovare pe Facebook
Prin care promovam de pe pagina ta de Facebook, prin continut creat de noi, afacerea ta.
04
Promovare pe Instagram
Prin care reclamele tale grafice apar in feedul utilizatorilor targhetati de pe Instagram.