Marketingul digital actual presupune crearea unui cadru care sa faciliteze intalnirea cererii cu oferta, folosind tehnologiile avansate disponibile. Mai mult, optimizarea prezentarii, cat si a segmentelor de public atrase catre website este cruciala in transformarea prospectilor in clienti. Multitudinea variabilelor implicate in acest proces complex necesita implacarea unei agentii care stapaneste tehnicile moderne, intelege cifrele si indicatorii, iar prin cunostinte, viziune si intuitie poate concepe si implementa strategia potrivita pentru fiecare afacere.

ce este ppc?

Promovarea de tip Pay-Per-Click este un model prin care advertiserul plateste pentru fiecare vizita pe site rezultata in urma unui click pe un anunt sau banner afisat catre utilizatorii identficati si definiti ca potentiali clienti.

Pe site, obiectivul, de scurta sau lunga durata, este ca vizitatorul sa efectueze o actiune de conversie (completarea unui formular de contact, inscriere la newsletter, apel telefonic sau plasarea unei comenzi in shop).

Modelul PPC functioneaza pe principiul licitatiei, in care si alti advertiseri concurenti doresc sa fie afisati in fata acelorasi potentiali clienti, costul pe click fiind influetat de un complex de factori precum concurenta, performanta si relevanta anunturilor.

Datorita complexitatii in determinarea si implementarea strategiei de marketing folosind uneltele tehnice disponibile, pentru a fi competitivi, advertiserii apeleaza de obicei la agentii specializate.

expunere eficienta
catre cei interesati
de afacerea ta.

ce este ppc?

Promovarea de tip Pay-Per-Click este un model prin care advertiserul plateste pentru fiecare vizita pe site rezultata in urma unui click pe un anunt sau banner afisat catre utilizatorii identficati si definiti ca potentiali clienti.

Pe site, obiectivul, de scurta sau lunga durata, este ca vizitatorul sa efectueze o actiune de conversie (completarea unui formular de contact, inscriere la newsletter, apel telefonic sau plasarea unei comenzi in shop).

Modelul PPC functioneaza pe principiul licitatiei, in care si alti advertiseri concurenti doresc sa fie afisati in fata acelorasi potentiali clienti, costul pe click fiind influetat de un complex de factori precum concurenta, performanta si relevanta anunturilor.

Datorita complexitatii in determinarea si implementarea strategiei de marketing folosind uneltele tehnice disponibile, pentru a fi competitivi, advertiserii apeleaza de obicei la agentii specializate.

expunere eficienta
catre cei interesati
de afacerea ta.